توانمندسازی خبرنگاران؛ رویکرد هلدینگ خلیج فارس برای ارتقای سواد رسانهای
دوره دو روزه آموزش تخصصی خبرنگاری با محوریت هلدینگ خلیج فارس و به میزبانی پتروشیمی بندر امام، روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه در شهرستان ماهشهر برگزار شد. این دوره که با استقبال گسترده اصحاب رسانه روبهرو شد، میزبان ۵۷ خبرنگار از رسانههای مختلف خوزستان و کشور بود. این برنامه آموزشی با هدف ارتقای مهارتهای حرفهای […]
دوره دو روزه آموزش تخصصی خبرنگاری با محوریت هلدینگ خلیج فارس و به میزبانی پتروشیمی بندر امام، روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه در شهرستان ماهشهر برگزار شد. این دوره که با استقبال گسترده اصحاب رسانه روبهرو شد، میزبان ۵۷ خبرنگار از رسانههای مختلف خوزستان و کشور بود.
این برنامه آموزشی با هدف ارتقای مهارتهای حرفهای خبرنگاران و آشنایی آنان با ابزارهای نوین رسانه طراحی شد و شرکتکنندگان در آن با مباحثی از جمله روزنامهنگاری در بحران، کاربرد هوش مصنوعی در خبرنگاری، دادهکاوی و تولید اینفوگرافیک رسانهای آشنا شدند.
هلدینگ خلیج فارس طی سالهای اخیر رویکرد توسعه آموزشهای رسانهای را در دستور کار قرار داده و برگزاری این دوره بخشی از برنامههای این مجموعه برای افزایش سواد رسانهای و بهبود کیفیت پوشش اخبار صنعت پتروشیمی است.
پتروشیمی بندر امام نیز که میزبانی این رویداد را بر عهده داشت، اعلام کرد برگزاری برنامههای آموزشی مشابه در آینده ادامه خواهد داشت و دورههای تکمیلی و تخصصی برای خبرنگاران حوزه انرژی در حال برنامهریزی است.
بر اساس اعلام برگزارکنندگان، استقبال خبرنگاران از این برنامه نشاندهنده نیاز جدی به آموزشهای نوین رسانهای و ضرورت تقویت تعامل میان رسانهها و صنایع بزرگ خوزستان است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.










دیدگاهتان را بنویسید